BEYOND (Y)OUR LIMITSWij werken al jaren samen met XXL Nutrition volgens een vaste workflow. In oktober zitten we al samen om het jaar te evalueren én om vooruit te kijken naar het nieuwe jaar. Wat zijn de plannen van XXL en welke video’s sluiten daarbij aan? Zodra die antwoorden gegeven zijn, slaat ons creatieve team op hol en rollen daar een heleboel concepten uit. |
KRACHTIGE CONTENTElk kwartaal maken we een online commercial van 30 seconden, die gekoppeld wordt aan een specifieke actie die XXL dan heeft lopen. Een sterk staaltje videomarketing noemen we dat. Voor hen fijn én voor ons fijn, want wij kunnen het hele jaar vooruitplannen om deze video’s te verwezenlijken. |
TOPSPORT(ERS)
Vaak filmen we met topatleten. Zo ook bij deze video met olympisch judoka Roy Meyer, olympisch hardloopster Diane van Es en kickbokskampioen Mohammed Boutasaa. Ook is er altijd een kleine bijrol weggelegd voor de XXL-eindbaas himself: Rene van der Zel.
SPIERBALLENTALEN
De video’s zijn naast de Nederlandse, ook voor de Engelse én Duitse markt bestemd. Ook maken we teasers en worden alle video’s in verschillende social formaten aangeleverd. Hierdoor maken we soms tot wel 18 deliverables per campagnevideo!